środa, 26 grudnia 2012

** ROZDANIE - peeling z Yves Rocher **

Dziewczyny mam dla Was bardzo nieduży prezencik. W mojej szafce od niedawna zalega mały 30 ml. orientalny peeling do ciała z glinką marokańską. Dla rozwiania wszelkich wątpliwości jego termin ważności to grudzień 2014 rok. A jako, że peelingów mam jeszcze 3 postanowiłam, że jedna z Was będzie mogła sobie przetestować ten produkt. Mini rozdanie trwa do 18 stycznia 2013 roku.

Co trzeba zrobić to być publicznym obserwatorem mojego bloga i zostawić komentarz pod spodem z nazwą produktu, który ostatnio się Wam skończył i swoim adresem email  :)
Komentarz powinien mniej więcej wyglądać tak:

Obserwuję jako:
Produkt, który mi się ostatnio skończył to:
Mój email:




Zapraszam do zabawy :)

38 komentarzy:

  1. Przydałby mi się taki mały peeling na jakiś wyjazd :>
    Obserwuję jako: wypad
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: żel do mycia twarzy
    Mój email: madisek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: nailaveyy
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: czekoladowe masło do ciała Ziaja
    Mój email: nailaveyy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: hondzia5xd
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: puder w kamieniu z Astora :)))
    Mój email: hondaa21200@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: yesiwantyouback
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: żel pod prysznic :D
    Mój e-mail: yesiwantyouback6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: s1klaa
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: żel (szampon ;p) do higieny intymnej Facelle z Rossmanna
    Mój email: linkin_111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję : Cookie
    Produkt który ostatnio mi się skończył to szampon Alterra ( a dziś wymazałam ostatnie krople oleju jojoba)
    Mail : eelcia1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako : EWAY
    Produkt który mi się ostatnio skończył : Fluid z Under Twenty, mój ulubiony muszę się wybrać szybko do rossmana po następny ;)
    Mail : ewaa101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: car00lina
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: szampon Joanna, chmielowy
    Mój email: kp13149@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Agnieszka Ł,
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: olejek rycynowy
    Mój email: agneszka21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam go, był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: arachne
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: podkład vichy aera teint pure
    Mój email arachne_mb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Luna707
    Produkt, który ostatnio mi się skończył: diamentowy topcoat z Kobo
    Mój e-mail; magwys85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkt, który mi się ostatnio skończył to Effaclar DUO
    obserwuję jako: sunshine
    mail: patricej@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Nena
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: krem do rąk z mocznikiem Isana
    Mój email: beauty.is.an.art@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Camille
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: tonik do twarzy Fitomed
    Mój email: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Magdalena W
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: szampon z alterry papaja i bambus
    Mój email: madzia71a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje jako: mysza
    ostatnio skończyła mi się maseczka oczyszczająca z AA Oceanic :)
    sunbean@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: rainy girl is me
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: balsam do ciała Mineraliq
    Mój email: rainy_girl_ie_me@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako madzi miziajace mazidla
    Produkt który mi się kończy to żel do mycia twarzy Bebeauty :( muszę nieźle kombinować aby wycisnąć z niego ostatnie krople :P
    mój email: madzi.miziajace.mazidelka@gmail.com

    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako : lovebeautyworld
    Produkt , który mi się ostatnio skończył to maskara z Maybelline Cat eyes , ale Mikołaj przyniósł mo pod choinkę L'oreal Million Lashes :)
    mój email: natka786@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: kafetka
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: mleczko do demakijażu oliwkowe Ziaja
    Mój email: anastazja1923@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Madzia Cz
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: podkład Revlon Colorstay
    Mój email: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: BlackRose
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: antyperspirant Adidas 3 Action
    Mój email: justinablackrose@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: ankas
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: rozświetlający korektor pod oczy z Catrice w odcieniu 010 Ivory
    Mój email: ankas4444@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Paulina S.
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: Mydło pod prysznic ziaja gruszkowe
    Mój email: beautystudio90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: Fluid Bell Skin Matte Control - odcień 02 natural
    Mój email: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: mia.vico
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: krem do twarzy Avon Naturals
    Mój email: ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako: Catherine0219
    Produkt który mi się ostatnio skończył: płyn dwufazowy Herbal Garden
    E-mail: kasia-zagan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: espe
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: żel do mycia twarzy z Be Beauty
    Mój email: espe.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Cassidy
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: Carmex w sztyfcie
    Mój email: cassidy.vinci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Bella
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: Żel pod prysznic, Isana, Żurawina i biała herbata
    Mój email: bellabeauty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Trouble Maker
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: moja ukochana pomadka Yes to Carrots, niestety zastąpiłam ją Carmexem, który nie urasta jej nawet do pięt :(
    Mój email: szulim.beata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: astoria
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: podkład ujędrniające Giordani Gold z Orilame. Ale następny już jest w drodze:)
    Mój email: jmichalczuk94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: nika88
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: żel peelingujący BB z Biedronki :)
    Mój email: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Sandra Lipińska
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: Krem brązujący, oraz peeling :)
    Mój email: sandralipinska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Tutti-Beauty
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: szampon do włosów Nivea Intense Repair
    Mój email: tutti_beauty@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Serenitka B
    Produkt, który mi się ostatnio skończył to: szampon do włosów Ziaja codzienna pielęgnacja :)
    Mój email: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń