niedziela, 29 lipca 2012

Nowości w Lipcu czyli Jak (nie) przeżyć za 50 zł.

W zeszłym miesiącu akcja przebiegła u mnie pomyślnie, w tym wręcz przeciwnie. Pokończyly mi się niezbędne produkty, a przy tym doszło jeszcze wesele, które czeka mnie już za tydzień więc musiałam zakupić parę produktów.




Co zakupiłam
  • FM Group by Frederico Mahora, perfum numer 98 czyli odpowiednik MEXX womman. Zapach niemal identyczny z oryginałem, jednak trwałość kiepska. Utrzymuje się ok. 30 minut, nie dłużej.
    Kupiłam go na allegro za 25 zł z przesyłką.
  • Issana Hair czyli słinna odżywka wygładzająca włosy
    Cena na promocji w Rossmannie ok. 4 zł
  • Revlon, Colorstay w odcieniu 180 Sand Begie d cery tłustej. Musiałam zainwestować w miarę trwały podkład w ciemniejszym odcieniu ponieważ delikatnie się opaliłam. Ten utrzymuje się przez calutki dzień nawet przy 30 stopniowych upałach. Bardzo ładnie wtapia się w cere. Kiedys miałał go do cery suchej jednak ta wersja się nie sprawdziła.
    Zakupiony w drogerii za 39 zł
  • Wella, Wellaflex czyli trzecie już opakowanie lakieru do włosów. Ładnie utrwala włosy jednak można z nim łatwo przesadzić. Dobrze się wyczesuje.
    Cena ok. 10 zł.
  • Essence, Exoress ary drops, Przyśpieszacz do lakieru. Nigdy wcześniej nie miałam tego typu produkty ale odkąd go użyłam stał się moim niezbędnikiem paznokciowym. Działa i nie mam już odgniecionej pościel na paznokciach.
    W Naturze ok. 10 zł
  • Essence, Special effect topper. Bardzo podoba mi się efekt, który daje na paznokciach :)
    W Naturze ok. 10 zł
  • Nivea, Energy fresh 42 h, Bardzo ładnie pachnie, działanie przeciętnie ale jej minusem największym jest bardzo długie wysychanie.
    Ok. 8 zł
  • Dermedic Laboratorium, Sunbrella 50+, Krem ochronny dla skóry z problemami naczyniowymi. Można go stosować nawet u niemowląt więc jet bardzo delikatny. Jest to świetny krem. Jak na tak wysoki filtr bardzo znikomie bieli ( co mi nie przeszkadza bo i tak nakładam podkład), nie przetłuszcza skóry, nie roluje się pod podkładem. Na pewno będzie jego recenzja.
    Cena w aptece 29,55 zł.
  • Bell, WOW! Crazy Volume Macscara, Tusz do rzęs "szalona objętość". Efekt na rzęsach bardzo mi się podoba ale jego "mokra" formuła znacznie mniej. Zanim wyschnie upaskudze sobie nim całą okolice oczów co psuje mi makijaż.
    Cena ok. 15 zł
  • Ardell, rzęsy Demi Wispies czyli jedne z najbardziej znanych rzęs tej firmy. Niestety nie potrafię jeszcze ich aplikować i nie wiem o ile je przyciąć. Mam nadzieję, że do tygodnia czasu się nauczę bo kupiłam je z myślą o weselu, na które się wybieram.
  • Ardell przeźroczysty klej do rzęs.
    Zestaw kupiłam na allegro, za całość z przesyłką zapłaciłam 40 zł.


    Dajcie znać co sądzicie o tych produktach.
    Jeśli macie doświadczenie ze sztucznymi rzęsami proszę o porady jak je zakładać ponieważ po prostu nie potrawie ich przyczepić.... Nie wiem czy coś z tego wypali ewentualnie przytnę je i połówki wkleję w zewnętrznym kąciku. 

31 komentarzy:

  1. widać konieczność była :) u mnie perfumy FM trzymają się pół dnia, może to zależy od numeru..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego też może wypróbuje inny zapach. Bo opinie są różne.

      Usuń
    2. Ja również je lubię ze względu na trwałość. Może spróbuj jeszcze raz? :)

      Usuń
    3. jak pozużywam letnie zapachy to kupię coś jesiennego i zobaczymy.

      Usuń
  2. przydał by mi się taki przyspieszacz wysychania do lakieru, bo zawsze mam wszystko poodciskane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja przeżyłam :D dzisiaj chyba też napiszę podsumowanie, bo jutro wybieram się na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawił mnie ten filtr - fajna cena a ja mam popękane naczynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uu ale kiepska trwałość tych perfum!

    OdpowiedzUsuń
  6. daj znać jak sprawuje się ten przyśpieszacz wysychania do lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również poległam:) Jednak to nie takie proste wyżyć za te 50 zł, jak się wydawało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są miesiące w których z łatwością nie przekraczam tej sumy, a są ze kilkakrotnie :)

      Usuń
  8. Nie "perfum" tylko perfumy! szkoda, że takie nietrwałe:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już od jakiegoś czasu zamawiam sobie perfumy z FM i jestem z nich bardzo zadowolona. Te w numerze 98 zwłaszcza z kolekcji HOT pachną świetnie i naprawdę długo. Przede wszystkim, dłużej niż oryginalne. Z tym, że zamawiam je sobie sama, nie przez allegro, gdzie często z niewiadomych przyczyn są tańsze niż dla dystrybutora w katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. te perfumy mają słaba trwałość, a szkoda. A ja mam dryer też z essence tylko że w pędzelku, jak dla mnie nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że pachną tak krótko...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy :) Lakierów z Welli nie lubię zbytnio...

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam tyle perfum ze starcza mi na rok conajmniej..

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, tak, tak!!:) Uwielbiam perfumy z FM!:) No, ale fakt. Ich trwałość pozostawia wiele do życzenia. I jeszcze "kulka" Nivea z której jestem baardzo zadowolona:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Również nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez przyśpieszacza Essense:)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie 98 FM trzyma się długo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha :D widzę, że niewielu osobom udało się wytrwać w akcji "przeżyć za 50zł" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do przeczytania pierwszej opinii na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very impressive post thanks for sharing it !

    Moscas En la Casa

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziwię się, że FM trzyma się tylko pół godziny. To są na prawdę dobre perfumy, ja tylko takie używam, chyba że dostanę od kogoś jakieś inne markowe (lub nie).

    Wiem, że już po weselu, ale na przyszłość może się przyda ;) KatOsu ma filmik jak zakładać sztuczne rzęsy
    http://www.youtube.com/watch?v=q_mEGNLjVZY

    OdpowiedzUsuń