czwartek, 23 czerwca 2011

Lakier Safari 55 + wzorek "KONAD"


Dziś przedstawiam Wam mój nowy lakier z serii Safari o numerze 55.  Jest to coś w rodzaju brzoskwini, różu i czegoś w rodzaju łososia zmieszane w jedną całość. Bardzo podoba mi się ten kolorek. Krycie standardowo- 2 warstwy dla pełnego efektu. Trwałość- w zależności od tego w jakich warunkach przebywają nasze dłonie. Ja bez bazy i utwardzacza noszę je 2 dni bez odprysków, po tym czasie lakier zaczyna odpryskiwać lub ścierać się. Za ok. 2-3 zł nie ma czego się spodziewać. Fajny wygodny pędzelek, konsystecnja bardzo płynna, ale po pierwszym użyciu zaczyna delikatnie gęstnieć i jest w porządku. I przede wszystkim bardzo duży wybór kolorów.

Po długiej przerwie postanowiłam też na nowo zdziałać na szybko ( dosłownie 5 minut) delikatny wzorek, który z pośpiechu delikatnie się rozmazał na niektórych paznokciach, ale bardzo nie rzuca się w oczy więc jest w porządku. Do jego sporządzenie użyłam lakieru z essence, a także podróbki konada ( płytek do zdobień)

 

Jak Wam się podoba? :)

25 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor, a wzorek ciekawy, czyli = podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę się rozmazał, bo wprawy zabrakło. Dawno się z tym nie bawiłam, ale to się powoli zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny wzorek. Jest na każdym paznokciu jednak nie wygląda tak, że jest "naciapane" tylko bardzo ładnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, o efekt "naciapania" bardzo łatwo z tego typu wzorkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie to wygląda
    to fakt, że za taką cenę nie należy się spodziewać, że lakier wytrzyma długo
    ale myślę, że zwłaszcza jeśli lubi się często zmieniać kolor paznokci a przy tym nie wydać majątku to lakiery Safari są dobrym wyborem

    OdpowiedzUsuń
  6. mi ten kolor za bardzo prześwituje.. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi w ogóle, 2 warstwy bardzo ładnie kryją. Tylko zależy jeszcze jak u kogo wyglądają 2 warstwy tzn. ile produktu się nakłada. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczneee. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorek i wzorek również :D A poza tym masz bardzo ładne paznokcie, zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie kupujesz płytki? allegro? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te akurat na allegro, wtedy gdy była moda na te wzorki. Ale kiedyś, identyczne widziałam w Chińskim sklepie (płytka, zdrapka i stempel) za 4 zł. Nie kupiłam bo mi się już tego odechciało, a teraz żałuję, bo już tego nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. marzę po cichu o płytkach z wzorkami z konada, bo w naturze nie ma ładnych wzorków na tych płytkach z essence... ehh ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś otagowana więcej:
    http://luluage.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. na moje nieszczęście nie potrafię nałożyć wzorków.Powinnaś mnie nauczuć;* heh śmieję się;)
    Zapraszam na mojego bloga
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolorek. Ogólnie ja bardzo lubię lakiery z Safari, bo za tak niską cenę (u mnie 3zł) można sobie kupić mnóstwo kolorów, a jakość jest porównywalna z np. OPI lub Rimmelem.
    A wzorek bardzo ciekawy. Mogłabyś mi napisać gdzie i za jaką cenę nabyłaś te płytki i stempel do wzorków? Na odpowiedź czekam na blogu www.kolorwbuteleczce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie kupiłam ten lakier. Zaraz idę malować.
    Pozdrawiam Kasienka

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny odcień różu i wzorek piękny ♥

    OdpowiedzUsuń