poniedziałek, 12 maja 2014

Avon, Planet Spa, Perfectly Purifying, Face Scrub (Głęboko oczyszczający peeling do twarzy)

Mam wrażliwa cerę, a dodatkowo naczyniową dlatego też unikam stosowania peelingów mechanicznych. O ile zimą stosuje peelingi enzymatyczne, które z reguły są tłuste, to latem nie mam ochoty na ich użytkowanie. A czasem, ot tak po prostu mam ochotę na peeling mechaniczny. Dlatego też od takich oczekuję delikatnych i małych drobinek, które nie podrażnią mojej cery. Ten wymóg spełnia peeling z Avonu.


Zapewnienia producenta:
Odkryj detoksykujący i odświeżający rytuał znad Morza Martwego i obudź nim swoje ciało.
Głęboko oczyszczający peeling do twarzy dogłębnie oczyszcza skórę, złuszcza martwy naskórek pozostawiając uczucie gładkości i świeżości. Stosuj na wilgotną skórę twarzy. Masuj twarz kolistymi ruchami. Dokładnie spłucz. Stosuj 3 razy w tygodniu. 


Produkt ma formę gęstą i kremową, w której zawieszona jest duża ilość, bardzo małych drobinek peelingujących. "Siłę" produktu można stopniować w zależności od ilości jaką użyjemy oraz jak mocno dociskamy go podczas masowania twarzy. U osób oczekujących mocnego zdzieraka produkt ten na pewno się nie sprawdzi. Dodatkowo warto wspomnieć o zapachu, który przypadł mi do gustu. 
Tak jak wspomniałam na początku mam cerę naczyniową i nie używam tego typu produktów często, jednak raz na jakiś czas, gdy czuję taką potrzebę sięgam po ten produkt, który sprawdza się idealnie.Wspomnę też, że moja siostra jest wręcz od niego uzależniona i widzę, że produkt znika jak świeże bułeczki ;)
Polecam polować na promocje avonowskie, gdzie można kupić go za 8- 10 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz