wtorek, 14 lutego 2012

Paczka ze ZróbSobieKrem

Cześć Dziewczyny!
Jakiś czas temu zamówiłam kilka produktów z Biochemi Urody, jednak teraz spodobało mi się kilka innych ze ZróbSobieKrem więc zrobiłam małe zamówienie. Głównie zależało mi na serum- nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tego typu produktem do pielęgnacji i jestem bardzo ciekawa.
Produkty przyjechały do mnie kurierem i czekałam na nie 6 dni. (z weekendem), a oto zawartość paczki:

  •  Hydrolat cytrynowy
  • Serum anty-aging
  • Olejek czarnuszka-mgdał
  • Spirulina, algi morskie
  • konserwant DHA BA, przedłużający termin ważności produktów
  • a w gratisie otrzymałam mocznik





Za chwilę zabieram się do zabawy w małego chemika i zacznę mieszać te mikstury :)

Używałyście któregoś z tych produktów?

17 komentarzy:

  1. Używam spiruliny :) Świetnie oczyszcza, rozjaśnia skórę i wygładza, ale niesamowicie śmierdzi!!! Mimo wszystko polecam, bo to wspaniały półprodukt :)
    Mocznik też miałam, ale leżał odłogiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam mocznik, ale z mazideł, nie wiem jeszcze jak go będę używać, a z Twoich zakupów bardzo zainteresował mnie cytrynowy hydrolat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe co zmajstrujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. produkty z ZSK są świetne :) mocznik można dodać np do balsamu do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać, jesli coś wybuchnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Ja z tego używałam algi morskie i są faktycznie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm trzeba będzie przyjrzeć się bliżej produktom ze zrobsobiekrem, bo może coś mnie zaciekawi i wypróbuję....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wczoraj zrobiłam moje pierwsze małe zamówienie z ZSK :)
    Już nie mogę się doczekać kiedy do mnie dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zamówienie:) sama rowniez dostalam od nich w zeszlym tyg moje wielkie zamowieniei jestem bardzo zadowolona zreszta jak zwykle :) a hydroloat cytrynowy podobno fajnie odświeża i dobry jest na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo duże zamówienie nawet :) ja też się przymierzam napisz coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ZSK jest super :) Lubię ich glinki, korund i algi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście, towar dla chemika :) Będziesz miała niezłą zabawę. Ostatnio też się przyglądałam tym produktom i zaciekawiły mnie(muszę poczekać aż mój kosmetyczny post minie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się boją sama eksperymentować, ale może w końcu się przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z Twojej paczki najbardziej lubię mocznik (no i dlatego też złożyłam zamówienie teraz, kiedy dorzucili mi go w gratisie ;)). Mocznik jest baaardzo fajny :) W zależności od stężenia działa nawilżająco, albo złuszczająco i nawilżająco... Ja też jeszcze nie wiem, co z nim zdziałam, ciekawa jestem, czy nadaje się do serum...

    OdpowiedzUsuń