wtorek, 16 sierpnia 2011

*Krok po kroku* Henna RefectoCil nr. 3 naturalny brąz + świetny, tani sklep internetowy

REFECTOCIL PROFESJONALNA HENNA ŻELOWA
NATURAL BROWN 3.NATURALNY BRĄZ 15 ml


 Producent:
Jest to profesjonalny produkt fryzjerski, wykorzystywany przez zakłady fryzjerskie do farbowania brwi i rzęs. Wysoka jakość produktu gwarantuje, że kolor utrzyma się przez wiele tygodni. Dużą zaletą tego produktu jest łatwość użycia. Produkt wyróżnia się tym, że nie barwi skóry. Sposób przygotowania: Wyciskamy z tubki ok. 1,5 cm farby, dodajemy ok. 7 kropel płynu stabilizującego RefectoCil Oxidant (można go zastąpić wodą utlenioną 3%) mieszamy szpatułką dołączoną do opakowania do uzyskania jednolitej konsystencji. Nakładamy na brwi i rzęsy na ok. 10 minut. Chcąc uzyskać ciemniejszy kolor można ten czas wydłużyć do ok. 15 minut. 
Cena i dostępność:
Henna ta dostępna jest na allegro w wielu kolorach, jak i w rożnych sklepach internetowych. Ja swoją kupiłam ok. 5 miesięcy temu w sklepie intetrnetowym z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi za bardzo niskie ceny czyli http://ktpi.pl/ . A tutaj wkleję Wam bezpośredni odnośnik http://ktpi.pl/p/pl/inn25/refectocil+henna+3+naturalny+braz+15ml.html

P.SJako dodatek chcę dodać, że w tym sklepie internetowym jedwab do włosów z Biosilku lub CHI kosztuje 3,35 zł!  Taniej chyba nie ma nigdzie

Jak to się robi?  
Nie ma nic prostszego! Oto produkty, które będą potrzebne:
  • RefectoCil- żelowa henna w wybranym kolorze
  • Wodoru Nadtlenek 3% czyli zwykła woda utleniona
  • Opcjonalnie wybrany krem 
  • Pałeczki do uszów aby odtłuścić brwi + 2 krople toniku :)
 1. Dookoła brwi nakładamy warstwę kremu, co da nam 100% pewność, że skóra się nam nie zabarwi.
2. Kolejnie patyczkiem do uszów nasączonym w toniku ( użyłam Ziaji bioaloesowej) odtłuszczamy brwi, po bo żeby henna równomiernie pofarbowała włoski.
3. Następnie przechodzimy do mieszania ok. 1cm henny żelowej z ok. 25 kroplami wody utlenionej.
4. Hennę tą należy dobrze rozmieszać, co zajmuje ok. 2-3 minuty.
5. Starannie odchylając włoski, nie wyjeżdżając na skórę i stosunkowo szybko należy zaaplikować ją na brwi. W razie gdy powyjeżdżamy, powierzchnia skóry jest tłusta z kremu więc spokojnie możemy nadmiaru pozbyć się patyczkiem do uszów.

W zależności od efektu, który chcemy uzyskać trzymamy ją zgodnie z instrukcją. Przypominam, że kazdy kolor ma swój określony czas. Mój kolor, czyli naturalny brąz można trzymać od 5 do 10 minut ( po 10 minutach wychodzi bardzo ciemny brąz) . Ja trzymam swój ok. 5 minut tak by wyszedł średni brąz, który pasuje do koloru moich włosów, które farbuję na ciemny blond lub brąz. Po upływie tego czasu zmywamy hennę zwykłą, letnią wodą. I efekt gotowy :)
Przed:
 Tuż po:
 

Jak widać, pomimo zabezpieczenia skóry kremem widoczne jest zabarwienia, którego pozbywamy się poprzez użycie nawet zwykłego mydła.  Wcześniej używałam henny tradycyjnej z Delii, który spisywała się tragicznie, na moich jasnych brwiach wychodziła ruda... Nie mogłam jej zmyć, ani nic z nią zrobić. Ta henna spisuje się świetnie. Utrzymuje się od 3 do 4 tygodni. Podczas zmywania nie pojawiają się rude refleksy. Jest ona bardzo tania i wydajna. Ilość produktu, która pokazana jest na powyższych zdjęciach wystarczyła by jeszcze na ok. 2 aplikację. Wcześniej bawiłam się też w przyciemnianie brwi cieniem, ale wygląda to bardzo nienaturalnie. Nie utrzymuje się długo i zajmuje dużo czasu. Ten sposób należy do najlepszych. Polecam wszystkim, szczególnie, że wybór kolorów jest bardzo duży.

Dajcie znać jaką metodę przyciemniania brwi stosujecie  :)
I czy znacie ten sklep internetowy?

23 komentarze:

  1. Fajny efekt, ale ja na szczęście nie muszę farbować brwi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, stonowany efekt.. ja niestety nie przyciemniam, bo mam z natury brwi szatańsko czarne...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie zastanawiam czy ciemna blondynka tez moze zrobic sobie brwi ale nawet nie wiem jaki kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda prosto, ale... jakoś boję się efektów, bo sama nawet nie maluję brwi cieniem ani kredką. A są może dostępne jaśniejsze kolorki?

    OdpowiedzUsuń
  5. o ładnie, właśnie denerwowała mnie zafarbowana skóra, następnym razem zrobię jak napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny efekt. robiłam samodzielnie hennę jak dotąd tylko raz i kierując się informacją na opakowaniu nie posmarowałam skóry kremem, więc po zmyciu miałam totalnie zafarbowaną skórę i pół godziny męczyłam się ze zmywaniem tego tałatajstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że to pokazałaś tak krok po kroku, bo ja nigdy nie używałam henny na brwi, a by mi się przydała ;) teraz wiem, z czym to się je :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niczego do brwi nie używam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie boisz się, że Twoje brwi zaczną wypadać?25 kropel wody utlenionej na 1 cm, to strasznie dużo, ja na 1 cm używam ok 5 i konsystencja jest troszkę gęstsza, fajniej się nakłada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i użyteczny post :) Co prawda przyciemnianie brwi nie dla mnie, bo i tak z natury są ciemniejsze niż moje włosy, ale chętnie zobaczyłabym jak nałożyć coś takiego na rzęsy, nie robiąc sobie krzywdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czemu ale boje sie tego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamiast kremu możesz użyć wazeliny. I nie potrzeba odtłuszczać brwi. Za dużo dajesz ten wody utlenionej. Jak dla mnie po twoim poście sporo dziewczyn będzie chodzić w czarnych brwiach ;p. Jak ktoś nigdy nie robił tego to niekoniecznie mu wyjdzie tak jak tobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. przydatna rzecz, mam jasne brwi a nie chce mi się bawić w ich codzienne przyciemnianie, ta henna wydaje się zbawieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe, tak mi się skojarzyło:D na 4tym zdjęciu ten kawałek henny wygląda jak szczypawka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOo polecam tą hennę , jest świetna! Jednak przy farbowaniu rzęs strasznie szczypią oczy. Także do rzęs nie polecam żelowych henn :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a czy kremem smarujemy tylko wokół brwi,prawda? Cierpie z tymi brwiami,chciałabym mieć takie wyraziste, najlepiej brązowe,bo farbuje na brąz włosy a brwi mam taki ciemny blond co w połączeniu z podkładem daje kiepski efekt,bo ich nie widać wcale a jak pomaluje kredką czy cieniem to czuję się jak starsza pani,która maluje sobie takie krechy,pod światło wygląda to okropnie. Zastosuje Refectocil ,mam nadzieje,że uda się i wkońcu będę dumna ze swoich brwi,bo one jednak są naszą oprawą, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiecie ile trzymac henne o numerze O?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ciemno-brązowe brwi i chce je rozjaśnić na ciemny blond / jasny brąz, który kolor tej henny Refectocil powinnam do tego wybrać: 0.0- blond czy może 3.1-jasny brąz?

    OdpowiedzUsuń
  19. 25 kropel ??????????????? na 1 cm henny uzywa się 2-3 krople !!!!! .

    OdpowiedzUsuń
  20. 25 kropel wody utlenionej??!! wystarczy 7-10! ta henna jest fajna, ale osobiście po spróbowaniu każdej polecam VENITA, kupiłam ją w drogerii Hebe za 5,99. Jest do tego niesamowicie wydajna i jest w środku utleniacz (nie trzeba wody utelnionej kupować), patyczek i nawet szablony :)

    OdpowiedzUsuń