środa, 27 lipca 2011

NOWOŚĆ Mariza - Glamour Line nr. 24 i 27

Cześć!
Dzisiejszy post poświęcony będzie nowości od firmy Mariza jaką są min. te dwa błyszczyki.


Producent:
Lekki, nawilżający błyszczyk  pięknie podkreśla usta i nadaje im lustrzany połysk – efekt mokrych ust. Dostępny w ośmiu soczystych kolorach bez dodatku perły.
Pojemność: 8 ml
Cena i dostępność
Cena regularna to 6,60 zł, a otrzymać te produkty można poprzez zamówienie u konsultantki, ponieważ Mariza jest firmą katalogową, lub nieczęsto w małych drogeriach.

Mariza - Glamour Line Lip Gloss numer 27 i 24




Moja opinia:
Przede wszystkim bardzo fajne- nowe w katalogu  kolory, numer 27 to taka nude brzoskwinia, a 24 to tradycyjny, ciemniejszy róż.  Błyszczyki bardzo fajnie się aplikuje, podłużnym i tradycyjnym aplikatorem. Zapachem się jakoś specjalnie nie wyróżniają. Jeśli chodzi o utrzymywanie to bywało lepiej, mianowicie błyszczyki te wytrzymują około 30 minut po czym znikają pozostawiając bardzo delikatne i nawilżone usta. Nie podkreślają suchych skórek i nadają bardzo ładny połysk ustom. Moim zdecydowanym faworytem jest numer 24 bo znacznie bardziej wolę się w takich odcieniach. Nude nigdy do mnie nie pasowały, a w tym przypadku kolor 27 nieco dziwnie wygląda na ustach. Taki chyba kolor tych kolorów.

Tak błyszczyki prezentują się na skórze:


Dajcie znać co o tym sądzicie?
Lubicie sprzedaż katalogową?

25 komentarzy:

  1. Ten drugi jest świetny;)
    ----
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa mi się podobają, fajne kolorki :)
    Ja czasem korzystam ze sprzedaży katalogowej, myślę że niektóre produkty są warte uwagi i wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba kolory są śliczne; kolor swatchy jest trochę inny niż na ustach ale lubię takie niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 24 jest śliczny:)

    Zapraszam Cię na rozdanie:
    http://malinka2709.blogspot.com/2011/07/rozdanie-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Oby dwa są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nude przepiękny. :) Sprzedaż katalogowa w ogóle mnie nie kusi, na szczęście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. drugi świetny. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne kolorki ! Wyglądają na dobrze kryjące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tak pełnych, pięknych ust:(

    obojetniejaka TAGuje, znowu:P http://obojetniejaka.blogspot.com/2011/07/all-in-1-tag-makijaz-spam-i-wiecej.html Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za sprzedażą katalogową, bo lubię zmacać, powąchać i zobaczyć na żywo niż w katalogu, gdzie często są kolory przekłamane. Ale błyszczyki ładne - podoba mi się ten róż : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś oTAGowana :)!
    Zapraszam do zabawy!!

    http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2011/07/tag-7-makijazowych-faktow-o-mnie.html

    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorki:)Róż jest bajkowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszamy na nasza stronę na fb. W poniedziałek nowy konkurs- wygraj bransoletkę Charms. A juz w połowie sierpnia do wygrania kosmetyki Mariza :) Zapraszam. Misz Masz http://www.facebook.com/pages/Misz-Masz/137051196380588?ref=ts

    OdpowiedzUsuń
  14. http://merczens.blogspot.com/2011/07/73-tag-makeup-blogger-award.html zostałaś otagowana :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Właściwie i jeden i drugi mi się podoba:) Usta śliczne, to fakt!

    OdpowiedzUsuń
  16. 24 jest piękny :)
    Obserwuję i Ciebie również zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobaja mi sie oba i gdyby nie to, ze ostatnio troche poszalalam blyszczykowo to zdecydowalabym sie na zakup.
    Kusisz ta Mariza juz kolejny raz, chyba jednak zrobie zamowienie:))) a masz moze kogos, kogo mozesz polecic?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi jest uroczy<3 mimo ze nie uzywam błyszczyków to chce go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana zostałaś nominowana!
    http://kolorwbuteleczce.blogspot.com/2011/07/make-up-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za komentarz:)! Stety i niestety jestem tak blada jak na zdjęciach, chociaż w mojej karnacji mam żółte tony, które aparat zjadł:P
    Z podkładów, ktore miałam/mam to będzie tak:
    drogeryjne:
    Soraya coś tam sceniczny:P, najjaśniejszy odcień - dla mnie o ton za ciemny, ale da się pracować
    Bourjois Healthy mix 51 - prawie idealny
    minerały:
    Pixie na poziomie 1, latem mieszanka 1,2. Kolorki shaylee i ayperi
    Lucy minerals kolorki light i cream - generalnie one mają to do siebie, że dobrze dopasowują się do skóry.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że jak któregoś dnia światło dopisze to poswatchuje troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sprzedaż katalogową lubię niekoniecznie, aczkolwiek te błyszczyki co masz wyglądają kusząco :>

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń