czwartek, 10 marca 2011

Zakup na allegro Effaclar K + żel

Jako, że ostatnio moja cera straciła na wartości, postanowiłam coś z tym zrobić. Zastanawiałam się czy moje plany będą słuszne ale stało się. Zamówiłam sobie na allegro zestaw La  Roche- Posay Effaclar K z żelem do mycia twarzy.
Zastanawiałam się nad tym ponieważ nie mam cery tłustej. W zimie wręcz myślałam, że mam suchą bo często się przesuszała. Ale wykurowałam ją i aktualnie po prostu mój nos się świeci, a policzki są ściągnięte po każdym myciu. Więc mieszana w kierunku suchej, ale zaryzykowałam. Może to poskromi te zaskurniki i nada ład mojej cerze :) Cena zestawu to 49,90 zł.
Czekam teraz na przesyłkę
.
Dla tych, którzy jeszcze o tym specyfiku nie słyszeli ( choć to chyba specyficzne okazy) pokrótce o tym:

Effaclar K przeznaczony do codziennej pielęgnacji, koryguje
i stopniowo odnawia powierzchnię skóry.  LHA jest aktywnym czynnikiem o działaniu keratolitycznym, który pozwala na precyzyjną i delikatną mikroeksfoliację bez ryzyka podrażnień.
 
W rezultacie powierzchnia skóry jest wygładzona, oczyszczona,
staje się delikatniejsza w dotyku, a pory zwężają się.
Doskonała baza pod makijaż. 
Nie powoduje powstawania zaskórników.
 

2 komentarze: